Energi / Miljö och klimat / Mina besök

Besök hos Biogas Skaraborg

Klockan 19 ikväll håller Biogas Skaraborg sitt årsmöte på Hushållningssällskapet i Skara. Jag har blivit inbjuden att tala på mötet tillsammans med Pascal Tshibanda som är samordnare för areella näringar på Skaraborgs Kommunalförbund. Trots en envis förkylning (kanske till följd av att jag fortfarande är ovan av att ge mig ut på hundpromenader i ur och skur) kommer jag därför snart att sätta mig i bilen och ge mig av mot Skara. Kanske ses vi där?

Kommentera

