Borås / Mina besök / Skola

Imorn är jag PRAO i Sandaredsskolan!

Nog för att riksdagen kan vara lärorik, men ibland kan det även vara behövligt att återvända till skolbänken.

Imorgon blir jag därför PRAO för en dag på Sandaredsskolan i Borås! Jag kommer att få vara ”elev” i både klass 3, 4 och 5, men jag får också en chans att berätta lite om hur riksdag och regering funkar och prata med lärare och rektor.

Vi startar klockan 08.00 och media är välkomna att delta innan och efter klassrumsaktiviteter.

Kommentera

