Energi / EP-kampanj / Mina besök

Planeringsdag för EP-kampanj och verksamhetsbesök i Göteborg

Igår hade jag en heldag i Göteborg. Dagen började och avslutades med planering av min EP-kampanj på Moderaternas kansli på Avenyn 1. Däremellan besökte jag och riksdagsledamot Lars Hjälmered från Göteborg miljöteknikkonsulterna Profu i Mölndal. Profu är verksamma inom bland annat energieffektivisering och avfallshantering och gav mig och Lars en bra lägesuppdatering om hur efterfrågan på miljöförbättrande åtgärder ser ut i Göteborgsområdet med omnejd.

Kommentera

