ekonomi / EP-valet / EU / Internationellt / Moderaterna / Näringsliv / Norden / Norge

Nu finns SVT-intervjun på webben

SVT-intervju

I fredags sände SVT Aina Bergvalls intervju med mig där jag fick möjlighet att prata såväl Norge och nordiska frågor som EU.

Här finns den att se på webben.

I fredags presenterades också resultatet av det rådgivande provvalet. Jag är glad och hedrad över den sjätteplacering jag fick av de 782 personer som röstade. Tack, ni har gett mig en otrolig start på min väg mot Europa!

Kommentera

