Almedalen

Första Almedalsseminariet – ”Energieffektivisering ger Sverige fördel”

Teknikföretagen Almedalen

Igår deltog jag i min första debatt här i Almedalen i regi av Teknikföretagen med rubriken ”Energieffektivisering ger Sverige fördel”. Efter debatten gjorde Teknikföretagen en intervju med mig som finns publicerad på deras hemsida.

I år kommer jag också att testa ett nytt grepp här på bloggen. Under veckan kommer jag att få hjälp av en eminent gästskribent i Jesper Skalberg Karlsson, tidigare ordförande för MUF Gotland, som kommer att skriva om de seminarier och aktiviteter som jag deltar i. Häng med i vår vecka här!

Kommentera

