Almedalen

Ännu en riktigt bra Almedalsvecka är avslutad

Efter en fullspäckad Almedalsvecka med tolv debatter, flertalet möten, mingel och en kampanj reste jag hem till Borås igen i fredags. Det blev en riktigt bra vecka, som alltid med nya erfarenheter och kontakter att erbjuda. På energisidan riktades fokus dels mot hållbarhet och ekologi, och dels mot behovet av försörjningstrygg el. För att vi ska S som fortsatt svävar på svaret om hur framtidens baskraft ska säkras.

På onsdagen (M-dagen, såklart!) ägde veckans båda höjdpunkter rum – EP-kampanjen med MVG och statsministerns tal. Tillsammans med MVG och min praktikant Jesper delade jag ut 1 000 festisar med min bild på till yrvakna Almedalenbesökare. Kul! Och Fredriks tal tror jag vi var många som fick en riktig energikick av. Helt enkelt – ett stort tack till alla som var med och gjorde min Almedalsvecka till vad den blev!

Kommentera

