Övrigt

Samverkansstämma i Göteborg

cec eu

 

I lördags var det samverkansstämman i Göteborg. Där deltog jag i en utfrågning om EP-valet och jag pratade bland annat om hur jag kommer att engagera mig i den marina nedskräpningen och om europasamarbetets utmaningar och möjligheter. Det var en fantastisk dag med moderater från hela Västsverige.  Den energin och entusiasmen som fanns i salen bådar gott för Supervalåret 2014. Jag känner mig Supertaggad och lovar att jag ska ge allt och lite till!

Kommentera

