Övrigt

Idag börjar förtidsröstningen till Europaparlamentet!

CTT Förtidsröstning

 

Idag den 7 maj börjar förtidsröstningen till Europaparlamentet. I Stockholm var mina medarbetare ute och kampanjade imorse och själv är jag först i Lerum och sedan åker jag till Göteborg och fIdag den 7 maj börjar förtidsröstningen till Europaparlamentet. I Stockholm var mina medarbetare ute och kampanjade imorse och själv är jag först i Lerum och sedan åker jag till Göteborg och förtidsröstar tillsammans med Johnny Magnusson och Hampus Magnusson. Kom och gör oss sällskap på Stadsbiblioteket i Göteborg ikväll kl 19.15!!örtidsröstar tillsammans med Johnny Magnusson och Hampus Magnusson. Kom och gör oss sällskap på Stadsbiblioteket i Göteborg ikväll kl 19.15!!

Kommentera

