Övrigt

Avslutad EP-valrörelse och möte med Nordiska rådets näringsutskott

EP CTT

Det har varit lite låg aktivitet här på bloggen efter EP-valrörelsen men det betyder inte att det har varit lugnt för min del. Den här veckan har jag både hunnit med att delta i Nordisk råds näringsutskottresa till Strömstad och Sydkoster och sedan har jag deltagit i riksdagens EU-nämnd och näringsutskott.

Vad gäller EP-valrörelsen så har det varit en fantastisk  valrörelse! I Västsverige har vi gjort en otrolig insats och vi har en fantastisk energi och kraft att åstadkomma fortsatta förändringar i Sverige, vilket bådar gott inför höstens valrörelse. Jag är jättenöjd med vår kampanj och oerhört tacksam för allas insatser. Jag har aldrig varit med om något liknande. Tusen tack till alla er som varit med!

Kommentera

